FAQs

Min Ordre

Køb af  varer?
Ved køb af varer på designerzoo.dk skal du udfylde dine personlige informationer så som navn, adresse og betalingsinformationer. Når betalingen er godkendt og varen er registreret på vort lager, vil du modtage en ordrebekræftelse fra os. Først når du har modtaget denne bekræftelse, er der indgået en aftale om køb. Når varen bliver sendt til dig, modtager du en leveringsbekræftelse om at produktet er sendt, hvor i der står et trackingnummer.

Hvis du har yderligere spørgsmål så kontakt da venligst kundeservice på mail@dzoo.dk.
Hvornår kan jeg forvente at få min bestlling bliver leveret?
Hos Designer Zoo bestræber os på at afsende dine bestillinger så hurtigt som muligt. Hvis leverancen af en eller anden grund vil tage længere tid, vil du blive kontaktet via e-mail eller telefon.

Generelt afsender vi varer bestilt før kl. 14, samme dag. Skulle der mod forventning være en vare der er udsolgt eller vi skal skaffe den hjem, vil du selvfølgelig modtage besked herom. 

På nuværende tidspunkt benytter vi udelukkende PostNord til fragt. Du kan i vores check-out bestille varer til afhentning i en pakkeboks eller et posthus nær dig, eller leveret til din adresse. 

Retningslinjer for leveringstider: Danmark: 1-3 hverdage. Norden: ca. 1-6 hverdage. Europa: ca. 2-5 hverdage.

** Fri fragt gælder ikke ved køb af borde. **
Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordre?
Hvis din pakke udebliver eller du bliver utålmodig, så kontakt os på kundeservice på mail@dzoo.dk. Husk at finde dit ordrenummer frem. Så finder vi et trackingnummer på din pakke. 
Jeg vil gerne annullere min ordre?
Du kan annullere din ordre til enhver tid hvis dine varer ikke allerede er afsendt. For at annullere din ordre send en e-mail til mail@dzoo.dk med dit navn og ordrenummer. Hvis varerne er blevet afsendt, så følg returvejledningen som beskrevet nedenfor.

Priser, Betaling & Gavekort

Hvilke betalingsformer har butikken?

Hos Designerzoo.dk kan du betale med betalingskortene: Dankort, Mastercard, VISA og Visa Electron.

Der vil først blive trukket penge fra betalingskortet når en af vores medarbejder har godkendt bestillingen. Når dette sker mangler pakken blot at blive pakket og sendt, det betyder at varen er på lager og igang med at blive sendt, og du har betalt for købet. Alle priser hos designerzoo.dk er angivet i DKK og er inklusive 25% moms, medmindre varen er til et ikke EU land. 

Er der prisforskel?
Priserne på Designerzoo.dk matcher prisen i vores butik; dog forbeholder vi os ret til uden varsel at ændre prisen på produkter, der kan have været sket tastefejl da produktet blev lagt ud på webshoppen.

Vi forbeholder os ret til at et produkts pris kan ændres, også efter kunden har bestilt via webshoppen, dog inden kunden har betalt for købet. I sådan et tilfælde vil kunden blive krævet at skulle betale yderligere for produktet, hvis det stadig ønskes. Alt dette vil naturligvis ske inden nogen penge er blevet trukket fra betalingskortet.
Hvor lang tid er gavekortet gyldigt, og hvor kan det bruges henne?
Det er muligt at anvende gavekortet some betalingsmiddel på Designerzoo.dk eller i vores fysiske butik. Du kan købe et gavekort pakket flot ind i vores fysiske butik eller på Designerzoo.dk. Gavekortet er en pdf-fil, og det sendes ikke fysisk. 

Gavekortet kan indløses indenfor 3 år efter udstedelsesdatoen. Det er muligt at bruge noget af gavekortet og gemme resten til senere brug. Bruger du kun noget af gavekortet, vil du få tilsendt et tilgodehavende på mail.

Fragt & Retur 

Fragtmetoder?
Vi sender alle varer som pakkepost, det gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. 

Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til den valgte udbyder med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen og returnere varen til os. Designerzoo.dk er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten.

Vi pakker altid varerne sikkert ind, så risikoen for fragtskader minimeres. Hos Designer Zoo går vi op i bæredygtighed, derfor genbruger vi hvor vi kan og pakker sendt fra designerzooshop.com sendes i genbrugskasser. 
Skal jeg selv betale fragt`?
DANMARK
Designerzoo.dk leverer med Post Danmark, der tillægges et fragtgebyr fra 45,00 DKK til dækning af forsendelsesomkostninger. Ved køb for over 500 DKK leveres der fragtfrit (eksl. Grønland og Færøerne). Du kan også vælge af afhente i vores butik i København på Vesterbrogade 137, fragtfrit. *fri fragt gælder til pakkeboks i Danmark og omfatter ikke forsendelse af borde

UDLANDET
Designerzoo.dk sender som udgangspunkt ikke produkter til udlandet. Kontakt mail@dzoo.dk inden bestilling hvis du er interesseret i få fragt til udlandet, så ser vi om det kan lade sig gøre.  
Der er en fejl på varen, hvad gør jeg?
Designerzoo.dk handler under købeloven og under de retningslinjer der er givet af forbrugerstyrelsen. Reklamationer foregår efter købelovens regler. Det betyder at du kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Dette gælder dog ikke fejl, skader eller slidtage som skyldes forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindelig slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst kundeservice på mail@dzoo.dk.
Retur af varer?
Hos designerzoo.dk har du 14 dages fuld returret, hvis du har fortrudt dit køb eller ikke er tilfreds med varen, så længe at varen sendes retur i ubrugt stand, uden tegn på slid. Ansvaret for returpakker ligger hos afsenderen og vi anbefaler derfor at sende returvarer som forsikrede pakker. 

Varen bedes sendt til: Designer Zoo Vesterbrogade 137,1620 Købenavn V Husk at vedlægge ordrenr. og navn i pakken. 

Når varen er modtaget og godkendt, returnerer vi købsbeløbet til din konto. Vær opmærksom på vi ved kreditering fratrækker fragtudgift. 

Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Varer købt i vores butik i København kan returneres i op til 14 dage til anden varen eller tilgodebevis, pengene gives ikke retur.  
Retur af gave?
Hvis du har modtaget en gave, der er købt på designerzoo.dk og ønsker at returnere varen, kan vi bytte den til en anden vare af samme værdi. Hvis du derimod finder en vare, der er dyrere har du mulighed for at betale differencen og få den tilsendt i stedet for. Udgifter i forbindelse med returnering samt ny levering dækkes af dig selv. I begge tilfælde skal du kontakte kundeservice på mail@dzoo.dk. Tilbagesending foregår som beskrevet under returret. Pengene kan desværre ikke refunderes til andre kreditkort end det, der har betalt gaven. Varer købt i vores butikker i København, kan returneres i op til 14 dage til anden varen eller tilgode

Butik & Åbningstider

Hvor kan jeg finde den fysiske butik?
Vi har butik på Vesterbrogade 137, 1620 København V.
Hvad er Designer Zoo's åbningstider?
Mandag - Fredag: 10:00 - 17.30
Lørdag: 10:00 - 15:00
Søndag: Lukket

Vi har lukket følgende dage:
 6/4 Skærtorsdag
 7/4 Langfredag
 10/4 2. Påskedag
Hvor kan jeg komme i kontakt med jer?
Telefon: 51515482 · 
Mail: mail@dzoo.dk