FAQs
Min Ordre
Køb af varer?
Ved køb af varer på designerzoo.dk skal du udfylde dine personlige informationer så som navn, adresse og betalingsinformationer. Når betalingen er godkendt, vil du modtage en ordrebekræftelse fra os. Når varen bliver sendt til dig, modtager du en leveringsbekræftelse om at produktet er sendt, hvori der også står et trackingnummer.
Hvis du har yderligere spørgsmål så kontakt da venligst kundeservice på mail@dzoo.dk.
Hvornår kan jeg forvente at få min bestlling bliver leveret?
Hos Designer Zoo bestræber os på at afsende dine bestillinger så hurtigt som muligt. Hvis leverancen af en eller anden grund vil tage længere tid, vil du blive kontaktet via e-mail eller telefon.
Generelt afsender vi varer bestilt før kl. 14, samme dag. Skulle der mod forventning være en vare der er udsolgt eller vi skal skaffe den hjem, vil du selvfølgelig modtage besked herom.
Vi benytter udelukkende Post NordDanmark til fragt. Du kan i vores check-out bestille varer til afhentning i en pakkeboks eller et posthus nær dig, eller leveret til din adresse.
Retningslinjer for leveringstider: Danmark: 1-3 hverdage. Norden: ca. 1-6 hverdage. Europa: ca. 2-5 hverdage.
** Fri fragt gælder ikke ved køb af borde. **
Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordre?
Hvis din pakke udebliver eller du bliver utålmodig, så kontakt os på kundeservice på mail@dzoo.dk. Husk at finde dit ordrenummer frem. Så finder vi et trackingnummer på din pakke.
Jeg vil gerne annullere min ordre?
Du kan annullere din ordre til enhver tid hvis dine varer ikke allerede er afsendt. For at annullere din ordre send en e-mail til mail@dzoo.dk med dit navn og ordrenummer. Hvis varerne er blevet afsendt, så følg returvejledningen som beskrevet nedenfor.
Priser, Betaling & Gavekort
Hvilke betalingsformer har butikken?
Hos Designerzoo.dk kan du betale med betalingskortene: Dankort, Mastercard, VISA og Visa Electron.
Der vil først blive trukket penge fra betalingskortet, når varen afsendes. Alle priser hos designerzoo.dk er angivet i DKK og er inklusive 25% moms, medmindre varen er til et ikke EU land.
Er der prisforskel?
Priserne på Designerzoo.dk matcher prisen i vores butik.
Vi forbeholder os ret til uden varsel at ændre prisen på produkter på webshoppen, da der kan være sket en tastefejl i produktoprettelsen. Har du allerede gennemført et køb, bliver prisen ikke ændret.
Hvor lang tid er gavekortet gyldigt, og hvor kan det bruges henne?
Det er muligt at anvende gavekortet som betalingsmiddel på Designerzoo.dk eller i vores fysiske butik. Du kan købe et gavekort pakket flot ind i vores fysiske butik eller på Designerzoo.dk. Gavekortet er en pdf-fil, og det sendes ikke fysisk.
Fragt & Retur
Fragtmetoder?
Vi sender alle varer som pakkepost, det gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold.
Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, bedes du anmelde det til den valgte udbyder hurtigst muligt efter modtagelsen og returnere varen til os.
Vi pakker altid varerne sikkert ind, så risikoen for fragtskader minimeres.
Hos Designer Zoo genbruger vi, hvor vi kan. Derfor bruger vi nogle gange genbrugskasser, når vi sender pakker.
Skal jeg selv betale fragt`?
DANMARK
Designerzoo.dk leverer med Post NordDanmark, der tillægges et fragtgebyr fra 45,00 DKK til dækning af forsendelsesomkostninger.
Ved køb for over 500 DKK leveres der fragtfrit (eksl. Grønland og Færøerne).
Du kan også vælge af afhente i vores butik i København på Vesterbrogade 137, fragtfrit.
*fri fragt gælder til pakkeboks i Danmark og omfatter ikke forsendelse af borde
UDLANDET
Designerzoo.dk sender som udgangspunkt ikke produkter til udlandet. Kontakt mail@dzoo.dk inden bestilling hvis du er interesseret i få fragt til udlandet, så ser vi om det kan lade sig gøre.
Der er en fejl på varen, hvad gør jeg?
Reklamationer foregår efter købelovens regler. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Dette gælder dog ikke fejl, skader eller slitage som skyldes forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst kundeservice på mail@dzoo.dk.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Retur af varer?
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en e-mail til mail@dzoo.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen.
Varen bedes sendt til: Designer Zoo, Vesterbrogade 137,1620 Købenavn V Husk at vedlægge ordrenr. og navn i pakken.
Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Varer købt i vores butik i København kan returneres i op til 14 dage til anden varen eller tilgodebevis, pengene gives ikke retur.
Retur af gave?
Hvis du har modtaget en gave, der er købt på designerzoo.dk og ønsker at returnere varen, gælder standard returregler – se punktet ”RETURRET” i vores handelsbetingelser.
Du kan også ombytte til en anden vare eller få et tilgodebevis.
Pengene kan desværre ikke refunderes til andre kreditkort end det, der har betalt gaven.
Varer købt i vores butikker i København, kan returneres i op til 14 dage til anden varen eller tilgode
Butik & Åbningstider
Hvor kan jeg finde den fysiske butik?
Vi har butik på Vesterbrogade 137,
1620 København V.
Hvad er Designer Zoo's åbningstider?
Mandag - Fredag: 10:00 - 17.30
Lørdag: 10:00 - 15:00
Søndag: Lukket
Vi har lukket følgende dage:
6/4 Skærtorsdag
7/4 Langfredag
10/4 2. Påskedag
Hvor kan jeg komme i kontakt med jer?
Telefon: 51515482 ·
Mail: mail@dzoo.dk